Výtvarná súťaž ART Ilava 2016

20.06.2016 17:53

Aj tento rok vyhlásilo Centrum voľného času v Ilave výtvarnú súťaž s názvom ART Ilava 2016 (ARTIL). Témou tohto ročníka bola "Moja domovina, domov". Spomedzi všetkých prihlásených prác sa porote v zložení Mgr. Jarmila Krejčová, Mgr. Anna Bajzová CVČ Ilava a Oľga Tomášová DK Ilava, najviac páčili nasledujúce:

I.kategória :MŠ

  • Terezka Dianová, Moja Ilava, MŠ Ilava 
  • Klára Petrovská, Najkrajšia bytovka na svete, MŠ Ilava 
  • Eliška Priebojová, Dom mojich snov, MŠ Ilava 
  • Adrian Juřík, Môj rodný dom, MŠ Ilava 
  • Klárka Petrovská, Moje rodné mesto Ilava, MŠ Ilava 
  • Nelka Vargová, Moja rodina, MŠ Ilava – Klobušice 

II.kategória: ZŠ Ilava, mladší žiaci

  • Terézia Martišová, Všade dobre, doma najkrajšie, 1.A
  • Nikol Beniaková, Matka zem, 2.A 

III.kategória: ZŠ Ilava, starší žiaci  

  • Romana Adamcová, Môj domov – Ilava, 7.B 
  • Žaneta Novotná, Slovensko v symboloch, 7.A
  • Bibiana Buranská, Slovensko, moja vlasť, 7.B 

IV.kategória: ŠZŠ Ilava

  • Branislav Hladký 
  • Ivan Bielik 
  • Adriana Kumanová 
  • Laura Kumanová 
  • Daniel Prekop  

V.kategória: ZUŠ Ilava

  • Paulína Stopková, Cesty domov
  • Bianka Priebojová, Detské ihrisko 
  • Miriama Černejová, Hranica 

VI.kategória: OA Ilava 

  • Barbora Staňová, Domov je miesto, kde sme vítaní 

VII.kategória: CVČ Ilava 

  • Michaela Martinisková 
  • Olívia Homolová 

VIII.kategória: Stacionár Ilava

  • Janko Straňák 
  • Ferko Prekop

Sme veľmi radi, že medzi ocenenými žiakmi je aj naša Terezka. Srdečne jej blahoželáme k úspechu a želáme veľa tvorivých nápadov aj v ďalšom školskom roku.

—————

Späť